პირველი ნაწილი - ტრენერი ნინო ლაბარტყავა
გამოვყავით ადამიანთა 3 ტიპი:
- კინესტეტიკური
- აუდიო
- ლინგვისტური
....
განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი განვითარების თეორია.
ყურადღება გავამახვილეთ მოსწავლეთა თვითრეგულაციის ხერხებზე. მნიშვნელოვანია:
მეორე ნაწილი - ტრენერი კახა ჯღენტი
დავუბრუნდით სასწავლო პროექტების გეგმებს:
ჩვენს სასწავლო პროექტის გეგმაში გამოვყავით ერთი აქტივობა და შევიმუშავეთ ამ აქტივობის შეფასების სამი კრიტერიუმი. ვფიქრობ ამ დავალების შესრულება კარგად გამოგვივიდა.
მომდევნი დავალება: მოსწავლეთათვის დამხმარე საშუალებების შემუშავება (მიმართულების მიმცემი). აქ ჯგუფის აზრი გაიყო, რამაც დავალების შესრულებაში არეულობა შეიტანა. საღამოს დავასრულებთ.
ხვალ სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისთვის ვემზადებით.
განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი განვითარების თეორია.
ყურადღება გავამახვილეთ მოსწავლეთა თვითრეგულაციის ხერხებზე. მნიშვნელოვანია:
- რწმენა (ამისათვის საჭიროა ზუსტი რეკომენდაციები და ეს მასწავლებელზე ბევრწილადაა დამოკიდებული)
- ცოდნა (მოსწავლესთვის მისთვის დამახასიათებელი სტრატეგიების ცოდნა)
- მოტივაცია
- ნებისყოფა
მეორე ნაწილი - ტრენერი კახა ჯღენტი
დავუბრუნდით სასწავლო პროექტების გეგმებს:
ჩვენს სასწავლო პროექტის გეგმაში გამოვყავით ერთი აქტივობა და შევიმუშავეთ ამ აქტივობის შეფასების სამი კრიტერიუმი. ვფიქრობ ამ დავალების შესრულება კარგად გამოგვივიდა.
მომდევნი დავალება: მოსწავლეთათვის დამხმარე საშუალებების შემუშავება (მიმართულების მიმცემი). აქ ჯგუფის აზრი გაიყო, რამაც დავალების შესრულებაში არეულობა შეიტანა. საღამოს დავასრულებთ.
ხვალ სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისთვის ვემზადებით.
No comments:
Post a Comment