ჯგუფებმა წარმოადგინეს თავიანთი დავალებები.
ჩვენი ჯგუფის თემა: "რაში სჭირდება ადამიანს ოთხფეხა მეგობარი". თემა შეეხება ადამიანის პიროვნული მახასითებლებს, კერძოდ ერთგულებას და მეგობრობას, ადამიანის დამოკიდებულებას ძაღლებთან, მაწანწალა ძაღლებს.
განვსაზღვრეთ პროექტის სტანდარტები და მიზნები, რომელიც მოიცავდა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვებებს და საგნობრივი სტანდარტებს.
დავწერეთ მიზნის მისაღწევი აქტივობები ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით დაბლიდან მაღლისკენ.
ჩამოვაყალიბეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი შეკითვები. განვიხილეთ ამ კითხვების ჩამოყალიბების ხერხები.
და ბოლო....შეფასება....
უნდა ჩამოგვეყალიბებინა შეფასების გეგმა ანუ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი. შეფასების ხერხების მონახაზი დროში: პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე, პროექტზე მუშაობის დროს და პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ.
დღეს ბევრი ვიკამათეთ ჯგუფში.... რას იზამ, ძიების პროცესში ვართ ...
ჩვენი ჯგუფის თემა: "რაში სჭირდება ადამიანს ოთხფეხა მეგობარი". თემა შეეხება ადამიანის პიროვნული მახასითებლებს, კერძოდ ერთგულებას და მეგობრობას, ადამიანის დამოკიდებულებას ძაღლებთან, მაწანწალა ძაღლებს.
განვსაზღვრეთ პროექტის სტანდარტები და მიზნები, რომელიც მოიცავდა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვებებს და საგნობრივი სტანდარტებს.
დავწერეთ მიზნის მისაღწევი აქტივობები ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით დაბლიდან მაღლისკენ.
ჩამოვაყალიბეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი შეკითვები. განვიხილეთ ამ კითხვების ჩამოყალიბების ხერხები.
და ბოლო....შეფასება....
უნდა ჩამოგვეყალიბებინა შეფასების გეგმა ანუ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი. შეფასების ხერხების მონახაზი დროში: პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე, პროექტზე მუშაობის დროს და პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ.
დღეს ბევრი ვიკამათეთ ჯგუფში.... რას იზამ, ძიების პროცესში ვართ ...
No comments:
Post a Comment